2017. március 8., szerda

Nagyon finom, laktató és zsírpárnagyilkos: ÚJ TAVASZI 21 NAPOS ÉTREND!

Nagyon finom, laktató és zsírpárnagyilkos ÚJ TAVASZI 21 NAPOS ÉTRENDET állítottam össze Neked. 

Próbáld ki, és ha valamit nem úgy tapasztalsz, ahogy ígérem, 
visszafizetem a részvételi díjat. 

De készülj, ez egy hedonista fogyókúra lesz! Üde és brutálisan finom medvehagyma variációk, zsenge és roppanós finomságok fejes salátából, hónapos retekből, karalábéból, kora tavaszi szezonális új étrend 21 hatékony és élvezetes napra - velem!

A 21 napos étrended mellé készítettem egy alapos és a földön járó, kizárólag a szükséges alapanyagokat tartalmazó bevásárlólistát, így nem kell félned a pazarlástól, és gyorsan végzel a vásárlással.

Egy konkrét ütemtervet is készítettem az előrefőzés napjaira: kb. 5-6 naponta egy körben el tudod készíteni a kicsit időigényesebb főételeket, és ha kell, le is fagyaszthatod (de nem szükséges, ételhigiéniai szempontból a legtöbb esetben elég a hűtő).

Vannak úgymond hideg reggelik és vacsorák, ezek pont amiatt, hogy tehermentesítsenek Téged a mindennapos főzés alól. És vannak nagyon gyorsan, pofonegyszerűen, frissen elkészíthető mártogatósok, tojásos ételek, turmixok, pikk-pakk fogások, amelyekhez nagyon egyszerű a receptem, de nagyon finom és karcsúsító a végeredmény!

FONTOS: ha már részt vettél korábbi programjaimon: új étrendet és új recepteket állítottam össze Neked erre a 21 napra is. Gyere, és folytasd az eddigi eredményes fogyást!

Szeretném, ha tudnád, hogy számíthatsz rám, melletted leszek minden tőlem telhető módon. 

Az előző résztvevők írták:

„Csajok! Ráálltam a mèrlegre, már nem bírtam ki.. -5 kg. Bár a fogyás ellenère a legnagyobb kincs, hogy kèt hete nem fájt a fejem. Már nem tartom el a gyógyszergyárakat.”

„A 21 nap során - 5,8 kilót fogytam, energikusabb vagyok, és jobban érzem magam a bőrömben. Nagyon örülök, hogy belevágtam ebbe a programba. Ízletes, finom, könnyen elkészíthető ételeket ehettem és nem éheztem. A Facebook csoport is segítségemre volt még úgy is, hogy én nem szóltam hozzá, de az ott megjelent írásokat követtem és hasznosítottam. Köszönöm Reni, hogy ezt lehetővé tetted. A következő csoporthoz is csatlakoztam, mert van még mit tennem...”

„Mérhető változások: súly -3kg, has -5cm, csípő -3cm. Nagyon elégedett vagyok, az elejétől fogytam és ez erőt adott, hogy betartsam.”



„Én -3 kg-ot fogytam a 3 hét alatt, a lábamról lementek a duzzanatok, a férjem szerint a hasam már laposabb, mint volt. Érzem a jótékony változásokat, folytatom a paleot, végre lehetőségem lesz lefogyni. Nem voltam éhes a 21 nap során, és nagyon sok vizet is ittam, ami a múltban nem volt jellemző. 65 évesen úgy érzem, hogy ezzel az étrenddel sokáig fogok élni, és a munkakedvem is szárnyal!”

„Most 96 kg vagyok, ez -4 kg fogyás a 3 hét alatt. Volt előtte vérvételem, de csak 3 hónap múlva ismételném, remélem, addig kitartok. :) A centiket pedig érzem. Nekem bejött. :) Refluxom ellenére a nekem gyömbéres ital is jót tett, most nem szedek savcsökkentőt. A gyomrom nem fáj. Szerintem a 4 kg jó eredmény, de jó lenne, ha menne tovább...”

„-6 kg. Leszoktam a főétkezések közötti nassolgatásról. Maradok a napi háromszori étkezésnél! Betartom a megismert elveket.”

IDŐPONT: 2017. márc. 13-ápr. 2. 


RÉSZVÉTELI DÍJ:  9.999 Ft/fő

A RÉSZVÉTELI DÍJ MAGÁBAN FOGLALJA:
  • 21 napos finom és laktató étrend a hozzá tartozó gyors és egyszerű receptekkel;
  • Pontos bevásárlólistát, így nem kell félned a túlköltekezéstől;
  • Gyakorlati és pénztárcabarát tippek a főzéshez és a bevásárláshoz;
  • Minden, amit tudnod kell a 21 nap során - gyorstalpaló kisokos;
  • Napi motiváció és tapasztalatcsere első kézből tőlem;
  • Gyakorlati tanácsok a nehézségek leküzdésére;
  • Tippek és receptek az édességsóvárgás leküzdésére, túlélésére;
  • Folyamatos korrigálás, ha eltérnél a programod alapjaitól;
  • Jókedvű, egymást támogató csapatban való részvétel egy zártkörű Facebook csoportban, hogy kitartásod még erősebb lehessen;
  • És ha Te is benne vagy: 21 napos sportkihívás – egy általad vállalható formában.

Az étrend az általam képviselt paleolit táplálkozás alapelveit tükrözi, tehát cukor-, glutén-, tejtermékmentes hozzávalókból áll, és nélkülözi a burgonyát, a kukoricát, a rizst, a hüvelyeseket, a hidrogénezett olajokat, a transzzsírsavakat, az adalékanyagokat, az ízfokozókat, a tartósítószereket is. Ezért működik.

A FENTI CSOMAG NEM TARTALMAZ olyan speciális étrendet, mint például étel intolerancia, hisztamin érzékenység, nem eszem halat, tojást, stb., autoimmun diétán vagyok, stb.
HALMENTES paleo fogyókúrás csomag díja: 11.999 Ft, itt rendelheted meg!
TOJÁSMENTES paleo fogyókúrás csomagot itt igényelhetsz, díja: 14.999 Ft.


Most még regisztrálhatsz! Lakóhelytől függetlenül, külföldről is bárki csatlakozhat, ÚJ étrend, ÚJ receptek, egy ruhaméret mínusz, és heti 1-2 alkalommal kell csak főzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése