2016. december 3., szombat

Ti írtátok: a 21 napos novemberi fogyókúrás programom néhány visszajelzése

„A 21 nap során - 5,8 kilót fogytam, energikusabb vagyok, és jobban érzem magam a bőrömben. Nagyon örülök, hogy belevágtam ebbe a programba. Ízletes, finom, könnyen elkészíthető ételeket ehettem és nem éheztem. Nem hittem volna, hogy ennyit fogyok. A Facebook csoport is segítségemre volt még úgy is, hogy én nem szóltam hozzá, de az ott megjelent írásokat követtem és hasznosítottam. Köszönöm Reni, hogy ezt lehetővé tetted. A következő csoporthoz is csatlakoztam, mert van még mit tennem...”


„Mérhető változások: súly -3kg, has -5cm, csípő -3cm. Nagyon elégedett vagyok, az elejétől fogytam és ez erőt adott, hogy betartsam.”

„Én -3 kg-ot fogytam a 3 hét alatt, a lábamról lementek a duzzanatok, a férjem szerint a hasam már laposabb, mint volt. Érzem a jótékony változásokat, folytatom a paleot, végre lehetőségem lesz lefogyni. Nem voltam éhes a 21 nap során, és nagyon sok vizet is ittam, ami a múltban nem volt jellemző. 65 évesen úgy érzem, hogy ezzel az étrenddel sokáig fogok élni, és a munkakedvem is szárnyal!!”

"Az, hogy valaki kitalálja, hogy mit főzzek majd egy hónapig (nekem) magában megéri az árát..:) Illetve nekem sok év paleo élet után is tényleg nagyon sok praktikus tanácsot, ötletet adott, leginkább a vacsora-reggeli témakörben. Segít abban, hogy tényleg arra a 21 napra tisztán paleon étkezz, és meglásd, hogy teljesen élhető ez az életmód. nekem ebben adta a legtöbbet."

„Most 96 kg vagyok, ez -4 kg fogyás a 3 hét alatt. Volt előtte vérvételem, de csak 3 hónap múlva ismételném, remélem, addig kitartok. :) A centiket pedig érzem. Nekem bejött. :) Refluxom ellenére a nekem gyömbéres ital is jót tett, most nem szedek savcsökkentőt. A gyomrom nem fáj. Szerintem a 4 kg jó eredmény, de jó lenne, ha menne tovább...”

„-6 kg. Leszoktam a főétkezések közötti nassolgatásról. Maradok a napi háromszori étkezésnél! Betartom a megismert elveket.”

„Mínusz 5 kg!  Lazább ruhák, életerő, nem vagyok hulla fáradt esténként, nem vakarózom az ételallergiától, nem duzzad meg a pajzsmirigyem, és kapok levegőt az orromon. Nagyon érdekes felfedezés volt a sok új étel, olyanok, amik gyorsan elkészíthetőek, nem kell sokat főzni és isteni ízük van.”

Ha szeretnél csatlakozni a következő programomhoz, gyere, várlak szeretettel Téged is! Barátnőket, családtagokat is hívhatsz, vagy akár ajándékba is adhatod a szeretteidnek karácsonyra - ajándékutalványt e-mailben küldök ebben az esetben.  


A PROGRAM IDŐTARTAMA: 2017. január 9-29.

RÉSZVÉTELI DÍJ:  9.999 Ft/fő



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése