2016. október 18., kedd

Ezeket vettem a piacon kb. két hétre

A hűtőmet már láttátok :-) 

Most megmutatom, hogy milyen őszi zöldségekkel, gyümölcsökkel tértem haza a piacról: 


  • Vettem 2 kg gyümölcsöt, 
  • 5 kg zöldséget, 
  • másfél kiló hagymafélét, 
  • és 20 háztáji tojást. 



Összesen 5280 Ft-ot költöttem rá, 1 főnek kb. másfél-két hétre elég. 

Friss, szezonális, hazai finomságok az őstermelőktől. Nem hipermarketek agyonvegyszerezett, éretlen és egészségtelen portékái, hanem ízzel, zamattal, egészséggel teli magyar finomságok.


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lehet, hogy már kérdezte valaki, de melyik piacon érdemes Budapesten vásárolni paleo étrendet követőknek? Én csak most kezdek piacra járni és ezt részesíteni előnyben, emiatt még annyira nem sikerült feltérképezni a legjobb piacokat, ahol garantáltan minőségi, vegyszer- és hormonmentes zöldséget/gyümölcsöt és húsfélét lehet beszerezni. Lehetőleg mindent egy helyen és nem aranyáron. :)

    Köszi előre is a segítséget!

    Ircsi

    VálaszTörlés