2016. május 20., péntek

Egy friss bodzás-gyümölcsös kókuszkrémem mindössze 8 perc alatt!

Nagyon egyszerű, nagyon gyors, nagyon finom. Próbáld ki Te is! 

Hozzávalók kb. 2,2 dl-hez:

2 dl sűrű kókusztej (kókuszkrém, én behűtött Cocomas-t használtam)
1 csipet só
3 ek. eritrit (kávédarálóban porrá őrölve)
5-10 dkg szezonális gyümölcs, én most még háztáji mirelit málnát használtam, de eperrel, friss málnával, áfonyával, meggyel is nagyon finom!
3 bodzavirág szirmai az ágairól lemorzsolva
egy csipet őrölt vanília

1. A behűtött kókusztejet gépi habverő maximális fokozatán 1 csipet sóval kb. 3 percig verj fel kemény habbá.

2. Ezután kézzel és mondjuk fakanállal keverd hozzá az édesítőszert, a gyümölcsöket és a bodzavirágot.

Ennyire egyszerű és gyors! És ugyanilyen gyorsan el is fogy :-)

TÁLALÁSI TIPP: paleo palacsintához, paleo sütikhez, vagy csak magában egy krémdesszertként is fogyaszthatod. Sőt! Megpróbálkozhatsz a fagyasztással is, ez nálam még kimaradt, de biztos vagyok benne, hogy fagylaltnak is tökéletes.

Jó étvágyat kívánok hozzá!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése